Panasza, észrevétele van? Kérjük jelentse be!

Panaszát és észrevételét a hibabejelento@esztergom.hu email címre is elküldheti, vagy töltse ki az alábbi űrlapot.
Kérjük minden esetben adja meg elérhetőségeit, hogy az ügyintézéshez szükséges esetleges plusz információkért meg tudjuk keresni, valamint az ügyének megoldásáról tájékoztathassuk a későbbiekben!

Amennyiben papír alapon szeretné bejelenteni panaszát, akkor az ehhez szükséges nyomtatvány innen letölthető!
A kitöltött nyomtatványt postai úton az Esztergom Város Polgármesteri Hivatal, 2500 Esztergom, Széchenyi tér 1. címre címezze, vagy munkaidőben lehadhatja a városháza portáján is.

Mielőtt bejelentene egy hibát a Polgármesteri Hivatalnak, kérjük olvassa el az alábbiakat!
Közműszolgáltatók

Nagyon sok közterületen előforduló hiba elhárítása a helyi közműszolgáltatók és nem a Hivatal hatásköre. Az alábbiakban megtalálhatja az egyes szolgáltatók elérhetőségét.

E.ON Hungária Zrt.
Hibabejelentés: +36(80)533-533

NMK Földgázszolgáltató Zrt.
Ügyfélszolgálat: +36(1)474-9999
+36(20)474-9999
+36(30)474-9999
+36(70)474-9999

ÉDV Zrt.
Ügyfélszolgálat: +36(80)555-222
Hibabejelentés: +36(80)426-426

Promtávhő Kft.
Ügyfélszolgálat: +36(33)440-681
Hibabejelentés: +36(80)201-198

Lakossági bejelentés

Kérjük válassza ki azt a kategóriát, ami a legjobban jellemzi az Ön bejelentését.
Kérjük jól beazonosíthatóan adja meg a hiba helyét, akár a pontos cím megadásával, akár egyéb módon.
Kérjük röviden ide írja le a problémát, melyben az önkormányzattól intézkedést, segítséget, tájékoztatást vár.
Amennyiben kívánja, kérjük adja meg a nevét!
Amennyiben kívánja, kérjük adja meg telefonszámát, a kapcsolattartás megkönnyítése érdekében!
Amennyiben megadja email címét, akkor munkatársaink tájékozatni tudják a megtett intézkedésekről!
Amennyiben szükséges JPG, JPEG és PNG képet is csatolhat a bejelentéséhez!