Esztergom a Dunakanyar fővárosa logo
Házszámtáblák pótlása

Házszámtáblák pótlása

22. szeptember 15. 11:30 csütörtök

Településünkön sok ingatlanról hiányzik vagy helytelenül van feltüntetve a házszám, és ez sok esetben problémát jelent az ingatlan beazonosítása során (pl.: postai küldemények kézbesítése).

A közterületek elnevezéséről, azok jelöléséről és az ingatlanok házszámozásának rendjéről szóló 29/2021. (VI.14) önkormányzati rendelet 7. § (5) bekezdése értelmében a házszámtábla saját költségen történő elhelyezéséről, folyamatos karbantartásáról, pótlásáról az ingatlan tulajdonosa köteles gondoskodni.

A rendelet alapján kérjük azon ingatlantulajdonosokat, akiknek a lakóépületén a házszám nincs feltüntetve vagy nem a megfelelő házszám van elhelyezve, hogy 2022. szeptember 30. napjáig gondoskodjanak az ingatlan pontos házszámának elhelyezéséről.

A fenti határidő leteltét követően a házszám kihelyezését a Közterület-felügyelet ütemterv szerint ellenőrzi. A házszámtáblák hiánya esetén a Felügyelők felszólítást hagynak hátra a pótlásra az ingatlan tulajdonosa részére.

A felszólítás utáni visszaellenőrzést követően az ingatlan tulajdonosa a közösségi együttélés alapvető szabályairól és elmulasztásának jogkövetkezményeiről szóló 47/2021. (XII.16) önkormányzati rendeletben foglaltak szerint közigazgatási bírsággal sújtható.

Amennyiben az ingatlan pontos házszámával kapcsolatban kérdése van, vagy nem tudja helyesen, akkor az Esztergomi Közös Önkormányzati Hivatal Hatósági Osztályán lehet érdeklődni az ingatlan pontos házszámáról.

 

Városi sziluett
Interreg Kisfaludy Széchenyi2020