Kedvezményezett neve: Esztergom Város Önkormányzata

Projektazonosító: KÖFOP -1.2.1 – VEKOP -16-2017-01056

 

Támogatási összeg: 9 000 000 Ft

Támogatási intenzitás: 100%

A projekt megvalósításának kezdete: 2017. március 1.

A projekt befejezésének ideje: 2019. június 30.

 

A projekt elsődleges célja az adminisztratív terhek csökkentése, ennek keretében bevezetésre kerülnek az egységesített önkormányzati elektronikus ügyviteli megoldások is. A rendszercsatlakozás lényege, hogy az önkormányzat a feladatai ellátásának támogatásához az önkormányzati ASP rendszer megfelelő szakrendszerét használja.

A projekt keretében ezeknek a szakrendszereknek a kialakítása történik meg. Részletesen az alábbi tevékenységek valósulnak meg: eszközbeszerzés, folyamat átalakítási feladatok felmérése, szabályzatok áttekintése, módosítása (IT biztonsági szabályzat, iratkezelési szabályzat), elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó feltételek kialakítása, önkormányzati szakrendszerek adatminőségének javítása, az adatok migrációja, az egyes rendszerek tesztelése, valamint élesítése.

A projekt eredményeképpen Esztergom sikeresen csatlakozik az önkormányzati ASP rendszerhez, mely által javul a közigazgatás minősége, hatékonysága és átláthatósága, valamint emelkedik ügyfélközpontúság színvonala.